تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۵ تير ۱۴۰۳

وساطت پیشکسوت و متمول سرخ‌ها برای بازگشت بیرانوند | درخواست برگشت گلر سرخپوش به پرسپولیس رد شد

یکی از ستاره‌های پرسپولیس برای ماندن بیرانوند واسطه شد و از مدیران باشگاه خواست تا علیرضا به پرسپولیس برگردد. درخواستی که خیلی زود توسط مدیران پرسپولیس رد شد و آن‌ها اعلام کردند دیگر نیازی به بیرانوند ندارند.

علیرضا بیرانوند

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: مهمترین سوژه نقل و انتقالاتی فوتبال ایران علیرضا بیرانوند است. گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی با فسخ یکطرفه قراردادش همه پرسپولیسی‌ها را بعد از قهرمانی دراماتیک در لیگ برتر شوکه کرد و طی چند هفته اخیر ماجرا‌های مربوط به جدایی علیرضا به سر تیتر اخبار مربوط به فوتبال ایران تبدیل شده است. علیرضا که به صورت یکطرفه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد، به شدت از سوی هواداران و پیشکسوتان این باشگاه مورد هجمه قرار گرفت.

کاری که شاید بیرانوند اصلا انتظارش را نداشت. بیرانوند سال قبل هم دقیقا مشابه چنین کاری را انجام داده بود، ولی در آن موقع همه از او حمایت کردند و خواهان بازگشت بیرو به پرسپولیس بودند. شرایط، اما امسال کاملا متفاوت پیش رفت و خیلی‌ها به این کار بیرانوند خرده گرفتند. هرچه که بود بیرو دیگر بازیکن پرسپولیس نیست و به گفته خودش فسخ قراردادی کاملا قانونی انجام داد و مشکلی برای پیوستن به تیم دیگری نخواهد داشت.

علیرضا حتی با تراکتور به توافق نهایی هم دست یافته، ولی هنوز قراردادی با این تیم امضا نکرده است. چهارشنبه شب بیرانوند با انتشار یک ویدئوی تقریبا طولانی به اتفاقات اخیر و ماجرای فسخ قراردادش واکنش نشان داد و مدعی شد نه تنها فسخ قراردادش قانونی بوده، بلکه هواداران هم باید به تصمیم او احترام بگذارند. علیرضا از مدیران باشگاه پرسپولیس هم گلایه کرد که بعد از فسخ قراردادش حتی یک نفر هم از باشگاه به او زنگ نزده و از او نپرسیده که مشکلش چیست. عصر پنجشنبه، اما خبری دست به دست در فضای مجازی چرخید که در نوع خودش بسیار عجیب و البته جالب توجه بود.


بیشتر بخوانید: بیرانوند: پولکی نیستم فقط حقم را می‌خواهم


یکی از رسانه‌ها هم مدعی شد بعد از انتشار ویدئوی جنجالی بیرانوند در خصوص ماجرای فسخ قرارداد، علیرضا از مدیران پرسپولیس اطلاع داد که حاضر است دوباره به این تیم برگردد و قرارداد جدیدی را امضا کند. بیرانوند که مشکل اصلی اش دریافتی کمش نسبت به ذخیره‌هایش در تیم ملی بود، اعلام کرد حاضر است با افزایش قراردادش در پرسپولیس بماند. پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد این ماجرا کاملا صحت دارد و علیرضا دوست دارد به کارش در پرسپولیس ادامه دهد. با این وجود مدیران پرسپولیس تحت هیچ شرایطی حاضر به بازگشت علیرضا نیستند و حتی این موضوع در هیئت مدیره این باشگاه هم تصویب شد. پیگیری‌های بیشتر ما در این زمینه ما را به اطلاعات بیشتری از ماجرای جدایی بیرانوند رساند. اتفاقاتی که در نوع خودش هم جالب توجه است و هم بسیار عجیب.

یکی از ستاره‌های پرسپولیس چندی قبل برای ماندن بیرانوند واسطه شد و در صحبتی که با چند مدیر پرسپولیسی انجام داد، از آن‌ها خواست مشکل بیرانوند را درون خانواده حل کنند تا علیرضا به پرسپولیس برگردد. درخواستی که خیلی زود توسط مدیران پرسپولیس رد شد و آن‌ها اعلام کردند دیگر نیازی به بیرانوند ندارند و حتی با چند گزینه هم برای جانشینی او صحبت کردند. بعد دیگر این ماجرا پای هوادار متمول پرسپولیس را به میان می‌آورد.

این فرد پولدار که سال‌هاست به پرسپولیس کمک مالی می‌کند، نفوذ بالایی بین تیم مدیریتی پرسپولیس دارد و معمولا درخواست‌های او در باشگاه پرسپولیس رد نمی‌شود. این فرد خارج نشین که از قضا رابطه بدی هم با بیرانوند دارد و بار‌ها در محافل مختلف اعلام کرد از علیرضا خوشش نمی‌آید، به شدت مخالف بازگشت بیرانوند است و حتی اعلام کرده از جدایی بیرو خوشحال هم شده است. این هوادار متمول از اصلی‌ترین مخالفان بازگشت بیرانوند به پرسپولیس است. همچنین یکی از پیشکسوتان سرشناس و مطرح پرسپولیس که سابقه زیادی در این تیم دارد و ارتباط بسیار خوب و نزدیکی هم با درویش دارد، به مدیرعامل پرسپولیس و چند تن از اعضای هیئت مدیره این باشگاه توصیه کرده که تحت هیچ شرایطی با بازگشت بیرانوند موافقت نکنند.

این پیشکسوت معتقد است بازگشت بیرانوند باعث ایجاد هرج و مرج می‌شود و تیم را به هم می‌ریزد. هرچه که هست بیرو روز به روز به جدایی از پرسپولیس نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و احتمالا به زودی تیم جدیدش را هم معرفی خواهد کرد. بعضی از هواداران پرسپولیس از بیرانوند بابت فسخ قراردادش ناراحت هستند و حتی دوست ندارند او را دوباره با پیراهن پرسپولیس ببینند.

با این وجود عده‌ای از پرسپولیسی‌ها معتقدند پرسپولیس و بیرانوند به هم نیاز دارند و پرسپولیس بدون این گلر به مشکل برخواهد خورد. پیدا کردن جانشین برای علیرضا کار سختی است و احتمال اینکه پرسپولیس در بازی‌های لیگ نخبگان و همچنین لیگ آینده به مشکل بخورد وجود دارد. این عده از پرسپولیسی‌ها بیشتر فوتبالی به ماجرا نگاه می‌کنند و معتقدند حتی اگر بیرانوند دچار اشتباه هم شده، باید این موضوع به خوبی مدیریت می‌شد تا پرسپولیس از جدایی یکی از بهترین و مهم‌ترین ستاره‌های خود متضرر نشود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما